Audyty SEO

Audyty SEO

Audyt SEO to sprawdzenie czy strona internetowa nie zawiera b艂臋d贸w kt贸re mog膮 spowodowa膰 偶e nie b臋dzie ona przyjazna dla wyszukiwarek internetowych.

Elementy Audytu SEO

Audyt SEO dotyka absolutnie wszystkich element贸w witryny cz臋sto nawet w pierwszym momencie nie maj膮cymi wp艂ywu na widoczno艣膰 strony w wyszukiwarkach internetowych. Celem audytu jest przedstawienie s艂abych element贸w strony internetowej oraz przedstawienie wytycznych optymalizacyjnych kt贸re wska偶膮 jak naprawi膰 b艂臋dy oraz zasugeruj膮 wdro偶enie rozwi膮za艅 na stronie kt贸re pomog艂yby w procesie pozycjonowania.

Audyt SEO – co powinien zawiera膰.

Audyt SEO - prze艣wietlenie strony wwwPowinien zawiera膰 optymalizacj臋 podstawowych element贸w maj膮cych wp艂yw na SEO jak meta dane, nag艂贸wki, mapy strony itp. (nasz audyt sk艂ada si臋 z ponad 40 punkt贸w kt贸re nale偶y sprawdzi膰), dodatkowo powinien naprawia膰 b艂臋dy logiczne i programistyczne oraz zawiera膰 optymalizacj臋 pod k膮tem wydajno艣ci serwisu i UX. Dlaczego akurat UX – celem us艂ugi SEO jest g艂贸wnie sprzeda偶, zwi臋kszenie konwersji bez poprawy du偶ych b艂臋d贸w zwi膮zanych z UX mimo nawet najlepiej zoptymalizowanej witryny nie uda si臋 osi膮gn膮膰 celu jakim jest sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug. Podobnie jest z wydajno艣ci膮 infrastruktury – co z tego 偶e doprowadzimy do strony dobry konwertuj膮cy ruch skoro strona nie b臋dzie go w stanie obs艂u偶y膰.

Oczywi艣cie audyt SEO zawiera te偶 analiz臋 danych zawartych w Google Analytics oraz Google Search Console kt贸re s膮 podstawowymi narz臋dziami kt贸re pomog膮 zdiagnozowa膰 bol膮czki witryny. Przy audycie jego bardzo istotn膮 cz臋艣ci膮 jest te偶 oczywi艣cie sprawdzenie link贸w przychodz膮cych do witryny.

Narz臋dzia jakich u偶ywamy do Audytu SEO

Elementy audytu SEOPoniewa偶 dysponujemy w艂asnym klastrem komputerowym (takim mini superkomputer) z艂o偶onym z ponad 20 maszyn i w艂asnymi crawlerami w kwestii samej optymalizacji witryny opieramy si臋 tylko na swoich narz臋dziach. Crawler witryn kt贸ry mamy zbudowanym mo偶e odpytywa膰 na raz oko艂o 30 stron, a dla ka偶dej robi膰 oko艂o 10 odpyta艅 na sekund臋 i tworzy膰 z tego bardziej zaawansowany raport ni偶 ScreamingFrog. Poniewa偶 jest to aplikacja typowo serwerowa jej wydajno艣膰 jest du偶o wi臋ksza, dane kt贸re pobieramy nie musz膮 te偶 s艂u偶y膰 tylko i wy艂膮cznie celom zwi膮zanym z SEO.
Do sprawdzania element贸w kt贸re znajduj膮 si臋 poza witryn膮 u偶ywamy narz臋dzi MajesticSEO, Ahrefs, Searchmetrics.

W jakim celu i keidy robi膰 audyt SEO

Audyt SEO jest niezb臋dny w paru przypadkach

  • W przypadku stawiania nowej strony nale偶y zweryfikowa膰 czy strona jest napisane optymalnie
  • Jako sprawdzenie i weryfikacja wprowadzonych zmian SEO po innym podmiocie w przypadku du偶ych stron
  • W przypadku zmiany silnika, struktury strony
  • Jako cz臋艣膰 us艂ugi pozycjonowania optymalizacji witryny jako audyt rozpocz臋cia

Audyt SEO automatyczny

Ka偶dy klient blinked otrzymuje narz臋dzie kt贸re ca艂kowicie automatycznie przygotowuje audyt SEO, crawluje witryn臋, oraz codziennie informuje o zmianach kt贸re pojawia艂y si臋 na witrynie.
W audycie automatycznym oferujemy:

  • Sprawdzenie ponad 40 parametr贸w dla ka偶dej podstrony
  • Mo偶liwo艣膰 sprawdzania witryn o site do 5 mln podstron.
  • Sprawdzanie parametr贸w wydajno艣ciowych dla podstron
  • Mo偶liwo艣膰 robienia audytu kt贸ry por贸wnuje dane z poprzednich audyt贸w

Podsumowanie

Audyt SEO jest jednym z najistotniejszych element贸w potrzebnych do zwi臋kszenia widoczno艣ci stron w internecie bez nawet najmniejszego audytu strony internetowej nie ma sensu rozpoczyna膰 procesu pozycjonowania i promocji strony w wyszukiwarkach internetowych

Zainteresowany? Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?

Skontaktuj si臋 z nami, opisz sw贸j biznes a my przedstawimy ofert臋 dopasowan膮 do Twoich potrzeb
Kontakt

Nasze realizacje