SEO

Optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek

Search Engine Optimization – SEO

SEO to optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Pod tym pojęciem kryje się ogół działań które mają sprawić by strona internetowa była jak najlepiej postrzegana przez silniki najpopularniejszych wyszukiwarek takich jak google, bing czy yandex.

Często SEO jest postrzegane jako nasycenie strony słowami kluczowymi, poprawa meta danych czy nagłówków. Jednak jest to dużo szersze zagadnienie które dotyka też usability strony, szybkości ładowania, usunięcie błędów programistycznych czy logicznych. Idealną stroną dla wyszukiwarki będzie strona która jest przyjazna dla użytkowników, nie odsyła do niedziałających podstron, nie zawiera błędów umożliwiających poprawną nawigację w serwisie.

Zainteresowany? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami, opisz swój biznes a my przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb
Kontakt

SEO to praca ciągła która zdecydowanie nie powinna kończyć się na jednym audycie – powinna to być codzienna praca nad stroną, analizowaniem, optymalizowaniem jej treści oraz link buildingiem.

Jak powinien wyglądać proces optymalizacji:

Kod źródłowy
Kod źródłowy strony internetowe
  • Zdobycie informacji o biznesie, konkurencji, strukturze sprzedaży
  • Analiza konkurencji online
  • Sprawdzenie ścieżki zakupowej
  • Poprawienie błędów HTML
  • Poprawienie błędów logicznych
  • Optymalizacja strony pod wyszukiwarki
  • Monitoring zmian na stronie
  • Monitoring zmian w wyszukiwarce

Jak długo trzeba czekać na efekty?

Podstawowe pytanie u wielu osób które chcą oczywiście osiągnąć sukces jak najszybciej. Wszystko zależy do witryny, od branży, jej konkurencyjności oraz możliwości optymalizacji całej strony.

Najczęściej po wdrożeniu wytycznych na efekt czeka się około 2-3 miesięcy, jednak jest to bardzo umowna granica.

Jakie są koszty SEO?

Rozpiętość cenowa za usługi SEO jest bardzo duża od 200 zł miesięcznie za podstawowe pozycjonowanie paru frazy po obsługę dużych sklepów gdzie miesięczny koszt może przekraczać dziesiątki tysięcy złotych.

Stawka jest oczywiście uzależniona od ilości pracy którą trzeba włożyć w optymalizację strony, ilości linków które trzeba pozyskać.

Sposoby rozliczeń:

  • Ryczałt – najpopularniejsza forma rozliczeń, umówiona miesięczna stawka za pracę nad witryną
  • Rozliczenie za efekt – wejścia – model w którym rozliczamy się za wejścia z wyszukiwarek ponad określony wcześniej poziom
  • Rozliczenie za efekt – sprzedaż – model w którym rozliczamy się za wygenerowane sprzedaże w sklepie internetowym
  • Model hybrydowy – czyli stały miesięczny ryczałt + premia uzależniona od efektów – osiągniecie top na frazy wizerunkowe, ruch, leady lub sprzedaż

Dlaczego warto wybrać nas?

Dlatego że pracowaliśmy dla największych biznesów internetowych w bardzo konkurencyjnych branżach takich jak motoryzacja, turystyka czy porównywarki cen. Nie patrzymy tylko na optymalizację strony pod wyszukiwarki ale staramy się spojrzeć na wszystkie inne działania. Wysyłamy tylko realne do wdrożenia wytyczne, których wdrożenie nie będzie kosztowało krocie a przyniesie mizerny efekt. Wiemy jak funkcjonuje duży ecommerce od środka co jest naszym olbrzymim atutem.

Na jakich platformach działamy

Oprócz wysyłania wytycznych do wdrożenia niejednokrotnie sami wprowadzaliśmy poprawki na serwisach i mieliśmy już do czynienia z największymi systemami klasy enterprise jak hybris czy sitecore po obsługę sklepów opartych na magento, presta shop, wordpress czy całkowicie autorskie rozwiązania. Dzięki temu że mamy solidny background programistyczny każde wdrożenie jest dla nas dużo łatwiejsze niż firm które wiedzy na temat programowania nie posiadają.

Zobacz także:

 

O Blinked

Marketingiem internetowym zajmujemy się od 2005 roku – w tym czasie zrealizowaliśmy setki projektów e-commerce, wypozycjonowaliśmy niezliczoną ilość fraz a co najważniejsze pomogliśmy sprzedać na witrynach klientów miliony produktów i usług zarówno w kraju i za granicą

 

Realizacje

%d bloggers like this: