TUI Biuro podróży – projekt SEO/SEM

Informacje o projekcie

  • Klient: TUI Poland - biuro podróży
  • Czas trwania: 4 lata (2012 - 2016)
  • Zakres: SEO, e-commerce, Infrastruktura

Biuro podróży TUIProjekt SEO/E-commece dla Biura Podróży TUI Poland będącego częścią największego koncernu turystycznego świata,

Głównym celem projektu było zwiększenie ruchu, konwersji na stronie internetowej tui.pl oraz pozyskiwanie nowych źródeł ruchu. W trakcie trwania całego projektu wdrażane były kolejne poprawki optymalizacyjne, prowadzone działania content marketingowe oraz projekt związany z infrastrukturą. Zakończeniem projektu była zmiana silnika strony na produkt klasy enterprise zakończona olbrzymim sukcesem – zwiększyła się konwersja ruchu, liczba wejść, wzrosła wydajność serwisu oraz możliwa do obsłużenia liczba użytkowników

Zakres projektu:

  • SEO – optymalizacja, audyty, link building, content marketing
  • Afiliacja – dołączenie do programów afiliacyjnych, integracja z systemami
  • Infrastruktura – asysta techniczna podczas prac technicznych.